Първоначално публикувано от sollider
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с хидравличната помпа?
Collapse
X
-
Да избутам малко темата.
2 месеца по-късно все още не съм предприел никакви мерки.
Интересен ми е звука, който се чува, докато колата работи на празен ход. Ето - чуйте и вие. На някой това нещо да му звучи познато, или съм първия с такова щракане от хидравличната помпа?Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
То чукането на трактора замаскира почти всичко, ама заслушай се като бутна камерата по-към дясната част на колата - чува се едно второстепенно щракане - ако си на слушалки и се заслушаш няма как да го пропуснеш. От 8-ма секунда нататък.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
Така... през следващата седмица помпата ще се сменя, само деня остана да се уговори с майсторите. Имам обаче един въпрос, породен от едно наблюдение от последните няколко дни:
чувам едно съскане от волана (може би от рейката?), дори без да го въртя. Почна ли да въртя волана, съскането се усилва. Преди същото съскане се проявяваше само и единствено когато навия пълен ляв/десен. Сега вече си го има даже когато колата си работи на празен ход, освен това се чува и при движение по прав път без завои. Каква може да е причината? Свистенето се появява отново при карана кола и загрял двигател, също като шумовете от хидравличната помпа. На студена кола няма никакви звуци нито от помпата, нито от рейката... Някакви идеи?Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
Здравейте отново, колеги. Обещах, че ще пиша отново в темата след като сменя помпата. По принцип мислех да отложа операцията за напролет, когато се стопли времето, обаче въпросното виене почна да се чува дори при по-ниски околни температури и затова реших да действам, докато помпата не е блокирала някъде по път.
Днес е първият ден, откакто смених нея и хидравличното масло в системата и до момента няма никакъв помен от предишния проблем. В сервиза казаха, че на старата помпа е имало протекла семерина, откъдето е губело по малко масло, но явно е ставало дума за сълзене, тъй като в казанчето за 2 години и половина не забелязах промяна в количеството. Същинският тест ще дойде като се стопли времето, но засега по всичко личи, че проблеми по хидравликата не се очакват. Благодаря на всички, които се включиха със съвети, и най-вече на lubo_red за коректното търговско отношение.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
Comment